saya seorang yang sensitif

ASSALAMUALAIKUM N SLM SEJAHTERA
tadi dekat skolah d budaq ngangis dah lar pom5 x taw malu btol lar.., korang mzti
nak taw sapakan????NADHIRAH lah yang ngangis.., 
korang nak taw x napa nad ngangis :'( ?
cetanya bermula masa smpi dkt tpk perhimpunan
daq klaz nak baru ckp kena anta buku LATIHAN
MATHEMATICS hari ni..,
apa lgy lepas jer habis bacaan surah
AL-MATHURAT.., terus pgy public..,
bila smpai kat public skolah..,
tup..,tup..,tup rosak lak.., 
masa 2 nad dah nak ngangis
tp thn jer r.., nad pown
 pgy kat mama nad n bg taw yg nad x bawa buku math.., 
so mama nad trus col abg nad sruh antarkan buku math...,
sebaik ar abg nad antarkan kalo x mzti kena denda
dgn cikgu WAN..,
apelgy kena mara lah ngan mama coz
menyusahkan orang..,
masa 2 tetiba jernad ngangis.., dah lar waktu
2 Mr.A lalu n dye nmpk nad ngangis.., :(
masa wktu math.., bkn ckgu suruh antar
pown.., sabar jer ar.., 
masa balik dr skolah Mr.A 
lepak kat kantin.., masa 2 tetiba jer dye tnya nad 
"nad napa kaw ngangis tady"
nad pown jwp "saja nak cuci mata dlm hti nad kata
padahal x bawa buku"
Mr.A "ouh"
perbualan kitaorg smpai 2 jer coz kwn nad
dah nak balik so terpaksa lar baepisah
seketika.., hehehehe
sejujurnya nad memang sorang yg mudah terasa or sensitif..,
nak taw napa? nad pown x taw napa lar..,
dlm family nad x d pown sorang yg sensitif..,
kekadang nad airan gak kalo tgok ceta sdih
dgn sndri air mata nad mengalir..,
kalo kena mara lgy lar mengalir dgn deras smpai bole 
banjir satu rumah.., hehehe ceta nak pedon jer...
k lah papai.., nad arap korang enjoy n ceta nad
kalo x enjoy wat x taw jer.., :)

3 elements:

nadhirah said...

sory kalo korang x paham apa yg nad nak sampaikan

Cik Nurul said...

Cikgu kak Nad tu garang ke? Saya pun kadang2 macam tu.. Tapi, menyerah laa..Rumah saya jauh.. camne mak saya nak hantar buku kan? Hehehehe :D

nadhirah said...

bole dikatakan garang gak ar..,

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.