Impian Saya


hai readers ..



impian .. setiap orang mesti ada impian tersendirikan??
tak kiralah impian itu untuk kepentingan diri sendiri ker mahu pown untuk
kepentingan kebahagiaan kedua-dua ibu bapa..

apa impian korang?? cer share skit .. mana lah taw impain
kita sama kan ^__^ ..
korang nak taw x ape impian nad?? impian ni nad simpan dari umur nad
10 tahun sampai lah sekarang .. nak taw ape dia??
jeng ..,jeng .., jeng  impian nad yang pertama ialah nad ingin bawa kedua-dua orang tua nad
pergi ke TANAH SUCI MAKKAH .. tapi nad takoet impian nad akan musnah
kerana kita tak tahukan bila akan ajal kita sampai?? so nad takoet nad x sempat bawa
orang tua nad pegi MAKKAH ..



manakala impian kedua nad ialah nad nak pergi tengok bintang..
tak kiralah tengok dengan sape tapi nad x nak tengok dengan BOYFRIEND sbbnya
biarlah nad taw sendiri .. cehh sengetkan impian kedua nad?? haha
: D .. 

oek lah dah mula merapu .. sebelum menjadi ikan kerapu a.k.a Merapu
baik nad stop sampai disini sahaja .. key lah bye semua..


7 elements:

Masmira Masri said...

alaa dik xmasalah lah dgn impian no 2 tuh hahaha xmerapu pun...dulu sis dok berimpi nk tgk kelip2 tp smpai skrg xdpt hahahaha......
done follow...jemput ke http://myaleo.blogspot.com/2012/11/pantasnya-ia-berlalu.html

cik chenta said...

ouch ..nice dream..moga tercapai :D

nadhirah said...

Masmira Masri : ouh .. thanks share impian sis .. btw done follow sis ..

Cik Chenta: Amin ., semoga tercapai :)

Marchello Elmo said...

Sengett ,, tengok bintang dengan aq someday bile kite da keje bole bwk keta sdiri okeyhh ,, kite tgk star shine bright like a diamond in the sky .. Rihanna pon sokong .. HAHA

nadhirah said...

Marchello Elmo : haha oke .. jangan lupa taw nati aku tuntut ,, :P

NURUL ATIKAH said...

Impian kita sama,nak bawa parents pergi tanah suci,betul belum tentu esok kita bernyawa lagi.nice blog..usha sini http://nooruldebisa.blogspot.com/ :)

nadhirah said...

nampaknya ada geng .. ^__^ .. harap II impian kita berdua dimakbulkan .. btw blog Nurul pown ape kurangnya cantik jugak :)

 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.